Welcome to WONDERLAND!

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Amaya-chan - 4 juli 2013 22:03

Jag har en fråga till er som känner mig...

Varför är ni mina vänner?

Jag menar...

Jag är ju en liten unge som inte förstår något. En tönt som bara fjantar omkring. En löjlig apa.

Jag är bara helt enkelt... Jag... Och jag vet inte varför jag har vänner... Jag är förvirrad... Ugh. Jag kan inte förstå varför just jag ska bli räddad av så bra vänner... Kunde det inte ha varit någon bättre person än mig som blev räddad? Någon fin, snäll, trevlig, social och någon som var värd ett liv. 


Yuki... Jag önskar att jag kunde finnas där för dig när du behövde någon...

Julia... Jag önskar att jag var en bättre person... för du förtjänar mer än vad jag är...

Aylar... Jag önskar att jag kunde ändra på min personlighet, så att du slipper trösta mig när jag är ledsen...

Nor... Jag önskar att jag kunde ändra på alla de saker jag sade till dig... Alla de gånger jag svek dig...

Freja... Jag är ledsen för alla gånger jag har sårat dig och svikit dig... Jag vet att jag har gjort dig besviken... Förlåt...

Elsa... Förlåt att jag är så dryg... Jag vet att jag är det...

Amanda... Jag är ledsen över att jag tryckte bort dig... Jag är ledsen över att allt blev så här... Över att du blev så här... Nedtryckt i mörkret, i skuggan av Amaya. "Jag" är bara ett stort, svart, tomt hål. Vad är jag? Jag vet inte. Vem är jag? Jag vet inte. 

Kan någon snälla hjälpa mig?

Nej, gör inte det. Jag vill inte att ni ska tyngas av mina problem. Förlåt för allt jag har gjort... Jag vill inte att ni ska såras... aldrig någonsin...


Ugh... Snälla... Berätta varför ni är mina vänner när jag är den jag är... Och när jag är så här dum... *suck*

Hejdå...

Av Amaya-chan - 4 juli 2013 12:27

Är du sseriös? NU HAR JAG HITTAT EN TILL BRA ANIME! :DDD Bästa dagen i mitt liv! :D

Animen heter "Karneval" och handlar om två pojkar som heter Nai och Gareki. Nai söker efter en person som är väldigt viktig för honom, med bara ett övergivvet armband som ledtråd. Gareki stjäl för att ta sig från dag till dag. De två möts i en konstig herrgård där de blir jagade av ett monster, och blir snart eftersökta kriminella av det millitära. När Gareki och Nai hittar dem själva i en hopplös situation, möter de inga mindre än landets mäktigaste skyddsorganisation, "Circus".

Den är mer spännande än den låter!

 

  

Huvudkaraktärerna! Från vänster: Yogi, Gareki, Nai, Tsukumo, Hirato. :D

 

 

Nai! Kawaaaaiiiiii!!! ;0;   

 

 

Gareki! x.x <3

 

 

GYAAAH, YOGI-CHAAAAAN!!!   

YOGI ÄR MIIIIIIIIIIIIIIIIINNNN!!! MIIIIIIIIIIN!! INGEN FÅR RÖRA MIN YOGI!   

 

YOOOGIIII...   

 

 

Hrm... Ja. Som sagt. Det är en jättebra anime, och ni borde verkligen se den! ^^

(YOGI ÄR MIN!!!!! D'8<<< *growlröst* )

 

Ni kan se den HÄR!


 

Yogis waifu Amaya    

 

Av Amaya-chan - 4 juli 2013 10:58

JAG HAR ÄNTLIGEN HITTAT EN BRA ANIME!!! JAG HAR LETAT OCH LETAT OCH LETAT OCH TILLSLUT HITTADE JAG EN!! JAG HITTADE DEN TACK VARE DEN UNDERBARA OCH FANTASTISKA ANIMEBLOGGEN SOM NI KAN HITTA HÄR! Booooort med caps-lock. c':


Animen heter Brothers Conflict! Det finns bara ett avsnitt än så länge, men det är värt att vänta! :DD Jag är urusel på att skriva vad saker handlar om, så ni får helt enkelt kolla på den för att få veta vad det handlar om! Den är iaf jättebra!

Ni kan se den HÄR! :D


Hoppas ni gillar den lika mycket som jag gör! :DD


 

Amaya-sama òwó

Av Amaya-chan - 4 juli 2013 10:27

TJOHOOOOOOOOO, JAG SKA TILL GÖTEBOOOORG!! :DDDDDDDDDDD Med min underbara kompis som jag inte har träffat på några veckor c': MEN NU SKA VI TILL GÖTEBORG!!! Eller inte nu... klockan 17.45 ikväll! :DD LÄNGTAR SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET!! :DDDDDD

ABLUUU :DDDDDDDDDDDD

TJOHOOO!

Men hejdå! c'': 

Presentation


A twisted girl from a twisted world.
13 år och skum.
På denna blogg får ni läsa massa flum och ibland lite om vad som händer i mitt liv. c':< Hoppas ni njuter av mitt flummande! c:

Omröstning

Hur gammal är du som läser? c:
 10 eller yngre! :D
 11! ^^
 12! c:
 13! ; u ;
 14! ^3^
 15! c':
 16! cX
 17! ;*
 18! TTwTT
 19! ;D
 20 eller äldre! ^v^

SEREMEDY

Länkar

Fråga mig någonting! :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Nämen! En gästbok! :o

Bloody Knife

Ovido - Quiz & Flashcards