Welcome to WONDERLAND!

Alla inlägg under juli 2013

Av Amaya-chan - 29 juli 2013 20:36

Häjju.

Idag var jag och badade.

Mitt hår är en Katt-a-strof. cX

Meeennnn...

Leverpastej och hallon är inte gott tillsammans.

Okej?

Har du förstått?

Skulle bara kolla.

c':


va hender hos dej dåå

eler er, ja vet inte

ja skriver me besta svänskan nu

anvender stor boxtav o pungt okså

ja besta svänskan ok inte fel stavat häler

inge sär skrivning häler

ja ä best


häjdå


(cX)

 

Amaya


Av Amaya-chan - 27 juli 2013 23:16

Har du pojkvän/flickvän?  Neej.. ;_;
Har du kramat någon idag? Bubu, Nee. :C
Hatar du någon? Men, ja. 
Har du sagt "jag älskar dig" den senaste tiden? Ja ^^
Kan du vissla? KAN DU VISSLA AMAYA? JA VISST KAN JAG DEEET!
Äger du mer än 10 par string? Ja B) 
Äger du en mascara? HAHA, JAPP!
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter?  Neju. Min hy är perf. Not c:
Är du en fjortis?  Assåh, Nejj?
Är du emo? Kinda nästan.
Gillar du vältränade killar? *spyr*
Har du nån gång tyckt om någon i din ålder? *viftar på ögonbrynen*
Är du brunett? Färgat ^^
Är du blond? BORN BLONDE, BAYBE
Har du haft svart hår/har du just nu? GE MIG. NU.

Vem fick du sms av senast: Mutter. Mother. Mama. Moder.
Vem skickade du sms till senast? Meine Mutter.
Vem ringde dig senast? SLUTA FRÅGA FRÅGOR OM MIN MAMMA!
Vem kramade du senast? Öh... Minns ej. 
Vem pussa du senast? ;_;
Vad drack du senast? Vatten.
Är du allergisk mot någoting? Dumma människor ^^
Pinsamma frågor för dig nu? Vad fan menar du med detta? owo

Namn: Amanda desu!
Skostorlek: 39
Smeknamn: Amaya, Manda...
Ögonfärg: Blå
Längd: 1.62
Höger- eller vänsterhänt: Högerrrrr
Skor som du bar idag: Kängor o.o
När somnar du: Jag är vampyr.
Pepsi eller Coca Cola: COLA FTW
McDonalds, Max eller Frasse: Max
Choklad eller vanilj: Vanilj ^^
Svär du: Näjda. Fan heller.
Sjunger du?: Jo, det händer.
Duschar du varje dag: Hehee... Naaeee... c':
Röker du: Räknas Passiv rökning? I så fall, ja.
Gillar du skolan: Japp! ^^
Gillar du åska: MYS TAJM
Spelar du något instrument: Fiol, Lite piano, lite bas och pyyyyyyyyyyyttelite gitarr :3

Har du under den senaste månaden... 
Gått på dejt: Nejjöööööö.
Shoppat: 3DS XL FTW >:OOO
Ätit sushi: Mjaa :3
Stått på scen: Japp ^^
Blivit dumpad: Har fan knappt ens varit tillsammans med någon. ;_;
Skejtat: Nejju.
Färgat håret: Naj.
Stulit något: Räknas glass som mamma sa att man inte fick äta, men man gjorde det ändå?

Har du någonsin.. 
- Blivit upptäckt under "akten": HAR FAN INTE HAFT SEX JUUUUUUUUUHHH.
- Blivit kallad hora: Ja c:

I framtiden.. 
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: Vet inteeeee, 30-40 kanske ^^ 
- Namn på barn: Haru Eires Topher och Momo Eires Topher oVo
- Vad vill du bli när du blir vuxen: Författare, Musiker eller läkare. ^^

Brukar du.. 
- Titta dej själv i spegeln?: Jaop. Bara för att säga fula saker åt mig själv ^^
- Skrika: Jaadå!
- Ha ångest: Skojar du?
- Skada dej själv med flit: Händer väl.
- Vilja dö: Typ varje dag o.o
- Ta droger: Jag må vara dum men jag är inte dum.
- Försöka vara annorlunda: JA! TJOHO!
- Klä dig i svart: Jaup, typ alltid :3
- Ljuga: Nejdå! Oops, där kom det.
- Lita på folk: Beror på vårt förflutna.

När.. 
- Åt du senast: JAG ATE A LOLLIPOP TVÅ HOURS SEDAN
- Läste du en bok senaste: NU!
- Svor du senast: Fan. <-
- Sjöng du senast: Tidigare idag. ^^
- Är det sommarlov: Nu, JAO!

Vem.. 
- Saknar du: Alla mina förbannade f.d klasskompisar, Julia och Yuki. :c
- Vill du döda: DEN FÖRBANNADE FLUGAN SOM FLYGER I TAKET! JÄVLA MIFFO FLUGA!
- Vill du slå: Ett grönt monster.
- Vill du kittla: Jonna! >8D
- Vill du prata med: MEN JULIA OCH YUKI, MINA BEJBS JÖH! D8<
- Skrek du till sist: Mamma c': Badass.
- Vill du bli galet full med: Aylar, Freja, Elsa, Ariam. ovo

Har du... 
- För många vänner: No sir.
- Förföljesemani: Näe, tror inte deet c':
- Skadat någon: HAHAHAHAAAAAAAA, JAA! c:<
- Färgat håret: Jopp, Japp, Yes box.
- Brutit några ben: Nae. Lucky.
- Gjort bort dig rejält: Några gånger. Vill bara glömma det :'c
- Bra självförtroende: Nej :c
 
Din/dina...
- Bästa vänner: Julia, Yuki, Aylar, Elsa och några fler tror jag oVo
- Favoritfilm: DA HUNGER SPELEN
- Favoritdag: Måndag. Jag veeeeeet, jag är konstig.
- Favoritfärg: Svart, vitt, rosa, blå, lila och gult :3
- Sämsta vänner: Wut, no-one!!! D:
- Favoritlåt: Our Story, INNOCENSE, closure
- Favoritband/artist: Seremedy, YOHIO, VIDOLL, Kerbera c:
- Favoritskådespelerska: Jennifer Lawrence a.k.a The queen of derp.
- Favoritskådespelare: Josh Hutcherson
 
Vem skulle du kunna...
- Krama: Julia c:
- Kyssa: *viftar med ögonbrynen*
- Lämna: Mamma och Pappa c':<
- Spela teater med: Jonnaaa o3o
- Flumma med: Yuki 8D
- Mysa med: Jonnaaaaa
- Skypa med: Julia
- Ha sex med: *viftar med ögonbrynen*
- Mörda: Flugansomjonnaredanharhaftihjäl
- Sova i samma säng med: Jonnaaaaaa med fet kuriosa (Wutwutwutwut?)
 
Vilken kändis vill du...
- Stalka: YOHIO
- Krama: RAY
- Leva resten av ditt liv med: SEIKEEEEEE <3
- Gå omkring i morgonrock på stan med: RAY oVo
- Dansa med: YOHIO <3
 
Vilken släkting är...
- Bäst: JONNAAAA
- Latast: JONNAAAAA
- Roligast: MOFFAAAA
- Äldst: MOFFAAAAAA
- Yngst: PRINSESSAN LEIAAAAA
- Spontanast: JONNAAAAA
- Smexigast: JONNAAAA
- Smalast: SUSAAAAAAAAAAAAAAAAAANNE
- densomvillsovapårandomställenochlekameddockor-igast: JONNAAAAA
- Roligast att gå på stan med: SUSAAAAAAAAAANNEEEE OCH JONNAAAAAA
 
 
 
 

Av Amaya-chan - 25 juli 2013 11:46

Höhö.

Idag händer det grejor. c':<

Idag så...

Nej gissa! >:'D

Du vet inte? c':<

Är du säker?

Okej,jag berättar väl då.

Idaaaaaaaaaaaag.... kommer min farmor och farfar till stugan. ;w;

Jag vet inte. Inte så roligt. Eller jo, trevligt att träffa dem, men det var ju inte så mycket för er att veta.

o.o

Blöh.

Imorrn kl 16 ska jag sitta på ett tåg i fem timmar.

;_;

Och sedan i buss en timma till.

;_;

Och sedan i bil en halvtimma.

;_;

Skriv gärna med mig på kik då. c'8 -> amayachan0013 <-

Vad roligt det skulle vara att se vilka som läser min blogg. owo

Blubbbluubb! c':


HEJDÅ!

Amaya-sama c'8<

Av Amaya-chan - 15 juli 2013 23:00

JAG SKRIVER DETTA INLÄGG I BRÅTT. NI FÅR URSÄKTA MIG.

MIN DATOR TAR SNART SLUT PÅ BATTERI OCH JAG TOG INTE MED MIG LADDAREN (DUMMA AMAYA.)

MEN JAG TÄNKTE ATT NI SKULLE FÅ ETT INLÄGG SÅ ATT NI VET ATT JAG LEVER. FÖR DET GÖR JAG. Tror jag i alla fall... O.O

MEN JA, JAG LEVER! HALLELUJAAHHHHH!

8% KVAR D888<<<<

ABLÖHÖHÖHÖHHÖ!!!

JAG VILL TILL GÖTEBORG.

STADEN ALLTSÅ.

HGUFIDAJKGNTE

7% GOTTA GO!!
DNSLAÖG

 

AMAYAAAAAAHHHHH D'8

Av Amaya-chan - 13 juli 2013 23:10

Jag älskar er allihopaaaaa :3 <3IT'S A COLD AND IT'S A BROKEN HALLELUJAH!Bju.Nu undrar ni säkert: Har Amaya druckit något olämpligt idag?Då kan jag svara er att JA, det har jag. :'3 Is te innehåller mycket skit. Tror jag :333333Hejdååååe/AmayA

Av Amaya-chan - 11 juli 2013 15:49

VÄNTALITENUHÄR!

KOMMER NI IHÅG INLÄGGET OM GÖTEBORG??

DET MÅSTE HA BLIVIT NÅGOT JÄKLA MISSFÖRSTÅND!

GÖTEBORG.

ÄR.

ETT.

CAFÉ.

I.

UMEÅ.

DET VAR CAFÉET JAG MENADE.

OM JAG SKULLE HA ÅKT TILL STADEN SKULLE JAG HA FREAKAT UR.

Hahaha, ni trodde att det var staden. 

Haha xDDD

HiHoHaHeHu!

Pfffft... hahaha!

Jaja

 

Amaya


Av Amaya-chan - 6 juli 2013 06:31

Haii, jag glömde skriva att jag såg klart på Karneval igår! Gud...langdsafmdklngkrsld SÅ UNDERBART BRA!!!

Här är några bra scener/finabilder därifrån owo :


   

Awbbbb TT3TT

H-hejdå.. ;_;

Av Amaya-chan - 6 juli 2013 05:11

Jahaaaaa... Här sitter man då.. Ensam... Och tittar på youtube. Xfactor fails cX  HAHAHAAA, De är usla. Inte för att jag är bättre.. men ändå! cX


I feel wild and sexy when I sing a song

I feel wild and sexy when I sing along

I feel wild and sexy when I sing a song

I feel wild and sexy when I sing along

I feel wild and sexy when I sing a song

I feel wild and sexy when I sing along


Gyaaaaaaaaaaahahahahhahah, xDDDDDDDDDD


Akaku akaku akaku, yurete.

Yume no yume no hatee...


blablaaaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaa

Haha... c:


Men jag har varit vaken hela natten nu... och snart ska jag kliva upp... för jag måste packa...

uguuu.... TT..TT #tröttunge


Jag har "chattat" med Yuki (nästan) heeeeeeeeeela natten... Eller, ja... Chattat och chattat... Hon kommenterade ett inlägg på min andra blogg och jag svarade... Hehe, hennes kavaj kudde är söt TTwTT Jag gav den KÄÄÄÄRLEEEEEK c':

Ursäkta om det här blir ett riktigt tråkigt inlägg... Jag är jäkligt trött och jag svälter... Har inte ätit mer än en panpizza vid tre tiden igår... ;_; Känns konstigt att säga igår... Det var typ nyss för mig. c':

Umm... jaa... cX


Nä nu får jag ta och stoppa tändstickor mellan ögonlocken! VAKNA AMAYA!! *slår mig själv* NU ÄR JAG VAKEN! :DDDD


Men VARFÖR MÅSTE JAG HA VAGGVISOR SOM MUSIK PÅ MIN BLOGG? SERIÖST, DEN GÖR SÅ ATT JAG SOMNAR! FÖRRBANNADE MUSIK!!! D'8<<<<


Haha, min mamma kom just in och frågade om jag har sovit något inatt... c': 

Jag: Jaaa, mamma! Jag vaknade för en halvtimma sedan! c:

TT_TT

Jag dör här borta. Hjälp mig. ublubblubblubb....

De här två männen är heta:

   

...

Eller inte...


Men men...


Hejdå ;_; #tröttbarn #svälter #vaggvisorfårmigattsomna #usch #slutahashtagga #bajspåmig


 

Ama...*gäsp* ...ya




Presentation


A twisted girl from a twisted world.
13 år och skum.
På denna blogg får ni läsa massa flum och ibland lite om vad som händer i mitt liv. c':< Hoppas ni njuter av mitt flummande! c:

Omröstning

Hur gammal är du som läser? c:
 10 eller yngre! :D
 11! ^^
 12! c:
 13! ; u ;
 14! ^3^
 15! c':
 16! cX
 17! ;*
 18! TTwTT
 19! ;D
 20 eller äldre! ^v^

SEREMEDY

Länkar

Fråga mig någonting! :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Nämen! En gästbok! :o

Bloody Knife

Skapa flashcards