Welcome to WONDERLAND!

Alla inlägg under februari 2013

Av Amaya-chan - 28 februari 2013 21:11

Haii igen ^^

YOHIO har ännu inte lagt upp vinnarna så jag får la vänta tills imorrn. ._.

Nälla skynda!

Det kliar på mitt finger.


Aja gonatt! Imorrn blire Haga, tyska, eng och livskunskap. Vi slutar efter lunch. Haha

c:<

  

Mweep.

Amaya ;*

Av Amaya-chan - 28 februari 2013 20:03

Jag är med i en lottning på fb.

YOHIO lottar ut tre signerade afficher till några som får YOHIOs nyhetsbrev. Jag blir ledsen för nu har det gått typ en timma och han har inte sagt vilka som vann än. :CC

Jag hoppas så sjukt mycket på att det blir jag som vinner en av de där afficherna! HOPPPPAAAAASSSSS


Hoppas.


Hoppas.


Hoppas.


Om jag blir sjuk innan tisdag så går cremiiiversum under. Alla arter som bor i cremiiiversum kommer dö ut.


Jag vill inte bli sjuk på tisdag nästa vecka heller.


Och inte på onsdag nästa vecka.


Och inte på torsdag nästa vecka.


Och inte på fredag nästa vecka.


Och inte på lördag nästa vecka.


Och inte på söndag nästa vecka.


Men på måndag nästnästa vecka går det bra. c:


För då är det skola. :c


Iallafall.


...



....


Väntar...


...


ÅHMIGOD. HAN LA UPP NÅT!?!?!?

Aha, var bara hans yt account. Aja, Kan väl kolla på den medans jag väntar.


...


Nu var det gjort....


Kan väl lägga upp några bilder då.


 

   

 

   

 

   

 

 

   

   

 

 

   

   

Om ni inte förstår den sista bilden så har ni inte läst Catching Fire. Och om ni inte har läst Catching fire missar ni det roliga så läs den. Nu. Men läs hungerspelen först. Det är smartast.


Nu ska jag fortsätta vänta....


...


...


...


...


...


Hejdå. Jag säger till sen om jag vann en affich eller inte c8 (Hoppas hoppas hoppassss!! c8 )

Amaya ;*



Av Amaya-chan - 28 februari 2013 16:33

HEI ALLA! Om ni har läst rubriken så förstår ni att jag har nyheter åt er! >:3

Bra eller dåliga först? Vi börjar med de dåliga :c

De dåliga nyheterna är att jag inte hittade YOHIOs skiva REACH the SKY. :( :c Xc 

Men det värsta med det var att han som stod i kassan var sjukt dum.

Jag: Hej har ni YOHIOs skiva? :)

Han: Eh, Nejj?   

Jag: Nähä. Hejdå. ._.


Han var sjukt dum juuuu. Jag är fortfarande förbannad på honom. Han trodde typ att jag var fjortis elr nåt bara för att jag lyssnar på YOHIO. Idiot.


Men iaf.

De bra nyheterna är att eftersom att jag inte hittade REACH the SKY så fick jag istället beställa Heartbreak Hotel skivan från CDON.com! Den kostade bara 58 kr! (skivan 29kr + frakt 29 kr)

Och om jag har tur hinner den komma innan tisdag nästa vecka så jag kan ta med den till Sundsvall och få den signerad :DDDDDDDDDD


Mweep

 

o.o

Smexi :3   

 

Sluta döda folk med din smexighet Yohio.

Allt för nu ^^

Amaya ;* 



Av Amaya-chan - 24 februari 2013 18:52

Herre... Min... Cremiii. JAG ÄR GLAD NU. FAN VAD GLAD JAG ÄR. 

JAG



SKA



ÅKA



TILL



SUNDSVALL



OCH



SE



YOHIO



LIVE



OCH





HANS



AUTOGRAF.


TROR NI ATT JAG ÄR GLAD ELLER? 

Om ni svarade ja på denna fråga har ni svarat korrekt.

SHIEEETT.  Jag åker tisdagen på sportlovet. HERREGUD. 

Jag längtar så SJUKT mycket! 


Det var fangirlandet för den här gången. Nu över till något (näääästaaan) helt annat.


Imorgon har vi studiedag (Haha.). Då ska jag och Elsa gå på stan och fika på Göteborg. Efter det har jag BESTÄMT att vi ska gå på en skivbutik och köpa YOHIOs skiva. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Gahahaha. Allt jag pratar om nu förtiden är YOHIO. cX

 

:O 

Haha.

Jag är glad. It's a good day. c:    

  

^ Jag bjuder på några Jen-Derp bilder cX ^


Hon är så sööwt c:

Aja.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft!

Amaya ;*

Av Amaya-chan - 22 februari 2013 14:16

MITT FB ÄR KONSTIGT. DEN SÄGER ATT JAG INTE FÅR GILLA BILDER FÖR ATT JAG HAR GILLAT FÖR MÅNGA FÖR SNABBT. SLUTA! JAG BLIR LEDSEN, ANSIKTSBOK! DDDDD:< JAG SATT OCH GILLADE MASSA EMO BILDER OCH DÅ KOM DET UPP ATT JAG INTE FÅR GILLA NÅGRA FLER BILDER FÖR DÅ KAN  JAG BLI SPÄRRAD FRÅN GILLAFUNKTIONEN (VAFAN?)! GETTING MAD BRO. ARRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. PRUTT PÅ DIG FB. BAH. 

Hejdå. ._.

Amaya >:(

Av Amaya-chan - 21 februari 2013 20:22

Heii alla som läser! ;) Amaya loves you <3

Jag hade sjukt roligt idag, med mina bästa kiemiiisai :3

Älskai mina kiemiiisai <33

Imorgon ska vi fira en av mina bästa kiemiiisai. Nor ska ha sitt kalas på lördag men Aylar kan inte vara med så vi ska ge Nor en öveiaskning imorrn. :DD <33


Jag har hittat ett nytt band (eller ja... Nytt och nytt... För mig är det nytt c:) som heter An Cafe. De är sjukt bra! Bästa låten heter Nyappi in the world 2 :3


Skit bra låt.   


Men denna:

Är fortfarande bästaste i hela Cremiiiversum!

ALLA SOM LÄSER DETTA BOR NU I CREMIIIVERSUM. HHHHHH.

Om ni undrar vf det bara står H så är det för att i Tyska alfabetet utalar man H "Ha" så då blir det ju HAHAHAHAHAHA. ;D

Hejdå alla vackra mänskor.

Amaya ;*

Av Amaya-chan - 21 februari 2013 15:37

Det är roligt nu så jag bjuder på en vackur bild på MOI och mina AMIGOS.

Ich bin on the höger ;)  

Aylars tunga är konnstig o.O

Vackurt.

Hejdåchen.

Amaya ;*

Av Amaya-chan - 20 februari 2013 20:54

Ja, Guten nacht. Ich Liebe dich.   

Presentation


A twisted girl from a twisted world.
13 år och skum.
På denna blogg får ni läsa massa flum och ibland lite om vad som händer i mitt liv. c':< Hoppas ni njuter av mitt flummande! c:

Omröstning

Hur gammal är du som läser? c:
 10 eller yngre! :D
 11! ^^
 12! c:
 13! ; u ;
 14! ^3^
 15! c':
 16! cX
 17! ;*
 18! TTwTT
 19! ;D
 20 eller äldre! ^v^

SEREMEDY

Länkar

Fråga mig någonting! :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Nämen! En gästbok! :o

Bloody Knife

Ovido - Quiz & Flashcards