Welcome to WONDERLAND!

Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

Hahahahahahaha....

Av Amaya-chan - 6 juli 2013 05:11

Jahaaaaa... Här sitter man då.. Ensam... Och tittar på youtube. Xfactor fails cX  HAHAHAAA, De är usla. Inte för att jag är bättre.. men ändå! cX


I feel wild and sexy when I sing a song

I feel wild and sexy when I sing along

I feel wild and sexy when I sing a song

I feel wild and sexy when I sing along

I feel wild and sexy when I sing a song

I feel wild and sexy when I sing along


Gyaaaaaaaaaaahahahahhahah, xDDDDDDDDDD


Akaku akaku akaku, yurete.

Yume no yume no hatee...


blablaaaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaa

Haha... c:


Men jag har varit vaken hela natten nu... och snart ska jag kliva upp... för jag måste packa...

uguuu.... TT..TT #tröttunge


Jag har "chattat" med Yuki (nästan) heeeeeeeeeela natten... Eller, ja... Chattat och chattat... Hon kommenterade ett inlägg på min andra blogg och jag svarade... Hehe, hennes kavaj kudde är söt TTwTT Jag gav den KÄÄÄÄRLEEEEEK c':

Ursäkta om det här blir ett riktigt tråkigt inlägg... Jag är jäkligt trött och jag svälter... Har inte ätit mer än en panpizza vid tre tiden igår... ;_; Känns konstigt att säga igår... Det var typ nyss för mig. c':

Umm... jaa... cX


Nä nu får jag ta och stoppa tändstickor mellan ögonlocken! VAKNA AMAYA!! *slår mig själv* NU ÄR JAG VAKEN! :DDDD


Men VARFÖR MÅSTE JAG HA VAGGVISOR SOM MUSIK PÅ MIN BLOGG? SERIÖST, DEN GÖR SÅ ATT JAG SOMNAR! FÖRRBANNADE MUSIK!!! D'8<<<<


Haha, min mamma kom just in och frågade om jag har sovit något inatt... c': 

Jag: Jaaa, mamma! Jag vaknade för en halvtimma sedan! c:

TT_TT

Jag dör här borta. Hjälp mig. ublubblubblubb....

De här två männen är heta:

   

...

Eller inte...


Men men...


Hejdå ;_; #tröttbarn #svälter #vaggvisorfårmigattsomna #usch #slutahashtagga #bajspåmig


 

Ama...*gäsp* ...ya




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amaya-chan - 15 december 2013 11:58

Hej! Nu var det ett tag sedan jag skrev på bloggen, så jag tänkte göra en "50 frågor om mig"!   1. Vad är ditt mellan-namn? Gun och Karin s:   2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Haha, Amaya c;3. Är du i ett förhållande nu? Nej s:4. Om j...

Av Amaya-chan - 23 augusti 2013 22:31

Elvira ska följa med på NerdCon ändå! :DDDD <3

Av Amaya-chan - 23 augusti 2013 21:05

Okej. Jag känner mig som den lyckligaste människan på jorden. I måndags började jag på en ny skola. Grubbeskolan. I början var jag lite nervös över att bli dömd av alla och att alla skulle hata mig på grund av min stil. Men de visade sig vara... ...

Av Amaya-chan - 15 augusti 2013 10:00

Okej... Jag tänker nu citera "yohio_i_mitt_liv" från instagram...  "Vi öppnade dörren till min stuga. vi tog  avv os båda skorna, YOHIO kolla förföriskt in i mina ögon, jag rådnade, han smekte handen lekfullt över mitt lår i soffan och förd...

Av Amaya-chan - 10 augusti 2013 13:51

Hoho... Mina fiskar blir inte glada när min katt stoppar ner sin tass i deras akvarium har jag märkt... Inte för att jag har några fiskar, men... ändå.... tror jag... o.o   Nu måste jag hjälpa Julia med Video blublu sak... Hejdå! ...

Presentation


A twisted girl from a twisted world.
13 år och skum.
På denna blogg får ni läsa massa flum och ibland lite om vad som händer i mitt liv. c':< Hoppas ni njuter av mitt flummande! c:

Omröstning

Hur gammal är du som läser? c:
 10 eller yngre! :D
 11! ^^
 12! c:
 13! ; u ;
 14! ^3^
 15! c':
 16! cX
 17! ;*
 18! TTwTT
 19! ;D
 20 eller äldre! ^v^

SEREMEDY

Länkar

Fråga mig någonting! :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Nämen! En gästbok! :o

Bloody Knife

Skapa flashcards