Welcome to WONDERLAND!

Alla inlägg under december 2013

Av Amaya-chan - 15 december 2013 11:58

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev på bloggen, så jag tänkte göra en "50 frågor om mig"!


1. Vad är ditt mellan-namn? Gun och Karin s:


2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Haha, Amaya c;

3. Är du i ett förhållande nu? Nej s:

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 

5. Vem var du tillsammans med sist? En tjej från 7em

6. Får man fråga varför det tog slut? Hon var inte kär i mig längre... s:

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja.

8. Vem vet mest om dig? Just nu vet jag inte längre. Yuki, förmodligen.

9. Vad gör du på fredagskvällar? Sitter vid datorn och är forever alone c:

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Now you see me eller Catching Fire <3

11. Hur gammal är du? 13

12. Har du någonsin varit full? Halvt cx

13. Har du testat droger? Nope.


14. Röker du? Neppuu. ^^

 15. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Storbritannien! c:
 
16. När var du där? December förra eller förrförra året, kommer inte ihåg riktigt.

 17. Har du helt svenskt ursprung? Jaa, jag tror det.

18. Om nej, vart kommer du ifrån? -

 19. Föredrar du svenska eller utländska killar? Tjejer. Svenska eller utländska spelar ingen roll c: <3

 20. Ser du fram emot någonting just nu? Jullovet, då får jag träffa min mormor, morfar och kusinerna igen! <3

 21. Sköter du skolan? Så gott jag kan. cx ~

22. Vad hade du för betyg förra terminen? Mellan A och C, men fick D i hemkunskap s:


 23. Vad är det bästa du fått på ett prov? A c:

24. Vilka ämnen var det i? Matte, Engelska, Svenska. c: *stoltbrud.se*

 

25. Har du fått F på ett prov? Typ, jag tror det, om det inte var E... s:

26. Har du spelat/spelar du i ett band? Ja c:


27. Anser du dig vara intelligent? Nej, men smartare än andra. c:

 28. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Maj och sommarlovet i år.

29. Vilken va den värsta tiden då? Slutet av förra året, början av 2013 och nu.

30. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja.

31. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja... s:

32. Har du haft sömnproblem? Ja.


33. hur ofta gråter du? Finns inga tårar kvar hos mig.


34. Vad gör du när du mår dåligt? Försöker stå emot att gå in på toaletten och ta fram min lilla hemlighet...

35. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Yuki. 

36. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Ja s:

37. Vilken klass går du i nu? 7:an

38. Vilken skola? Jadu. 


39. Har du varit otrogen någon gång? Nej, fan! Skulle aldrig vara otrogen mot någon jag älskar!

40. Har någon varit otrogen mot dig? Tror/Hoppas inte det...

41. Är du stolt över dig själv? Nej, jag är ett fel.

42. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Försöker vara den jag vill vara, men tyvärr hindrar min kära mor det. 

43. Vad får du ofta komplimanger för? Har inte fått så mycket komplimanger på sistone.

44. Har du lätt att få folk att skratta? Mjaaa...

45. Har du några talanger? Kan sjunga relativt bra. c:

46. Vet du om någon är kär i dig? Hahahahahahaha

47. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja, eftersom de är så mycket äldre än jag.

 48. Hur lång är du? 163. 
 
49. Hur mycket väger du? Mycket s:

50. Har du svarat ärligt? Japp!


Så, det var allt för mig! c:


Amaya c: ♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


A twisted girl from a twisted world.
13 år och skum.
På denna blogg får ni läsa massa flum och ibland lite om vad som händer i mitt liv. c':< Hoppas ni njuter av mitt flummande! c:

Omröstning

Hur gammal är du som läser? c:
 10 eller yngre! :D
 11! ^^
 12! c:
 13! ; u ;
 14! ^3^
 15! c':
 16! cX
 17! ;*
 18! TTwTT
 19! ;D
 20 eller äldre! ^v^

SEREMEDY

Länkar

Fråga mig någonting! :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Nämen! En gästbok! :o

Bloody Knife

Skapa flashcards