Welcome to WONDERLAND!

Direktlänk till inlägg 5 juli 2013

GYAAAAH!! 8DDDDDDDD

Av Amaya-chan - 5 juli 2013 22:27

MAMMA, MAMMA, MAMMA, MAMMA!!!

NFUGJAKBRKNMLM

GBAK

ASDFG

NGTEAJLBNM

GYAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!

YOUSEF BILAL SVARADE PÅ MIN FRÅGA PÅ ASK. MED BÄSTA SVARET OCKSÅ!! 8DDDDDD TTwTT

-> http://ask.fm/yousefbilal/answer/51178739984 <-

JAG ÄLSKAR DIG FRÅN OCH MED NU, YOUSEF!

AGBIJEAKNGR

GJÅHÅHÅHÅHHHHHHHHHH!

YOUSEF BILAL ÄR SVERIGES BÄSTA FILMSKAPARE! HAN HAR GJORT NÅGRA AV YOHIOS MUSIKVIDEOR SAMT NÅGRA KORTFILMER!! HANS ARBETEN ÄR FANTASTISKA! TTWTT OCH HAN SVARADE PÅ MIN FRÅGA! 8DDDDDDDDDD

MYUUUUUUUU!~ <3

GNGJNSLKNJKSHD

SPASMER I MIN HJÄRNA OCH I MIN KROPP!! D'8 <33333 TTOTT

KYÅÅHHHH >W<

*svimmar av upphetsning*

Amayas försvunna tvillingsyster, Kyara, som inte är så värst försvunnen längre: Jag är ledsen, men Amaya svimmade... VÄNTA LITE... SVARADE YOUSEF BILAL PÅ HENNES FRÅGA? GYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! *svimmar också av upphetsning*

Deras trilling, Mirayu, som de inte visste någonting om: Ursäkta töntarna... Yousef Bilal... vart har jag hört det någon stans..? Vänta lite nu... YOHIOS MUSIKVIDEOR??!?!?! AGJRFAKGREABKJVRAWBRKAEJNVFKADBNJFDKANBFJKABNKJFDN
AÖBFNADKLBFDLKA *svimmar*

Deras mogna gentlemannabror, Lawryen: Amaya, Kyara och Mirayu svimmade över Yousef Bilal. Jag är ledsen för att ni var tvugna att läsa detta. Jag ska genast väcka dem. Ursäkta dem. *ler gentlemannaleende*. Låt mig bjuda på lunch någon gång som ursäkt. *bugar sig*

Amaya: Jag tänker då inte köpa någon mat! D:< Vi alla vet att du inte har några pengar och att det blir jag som får betala. ._.

Lawryen: Förlåt, Amaya... Det verkar som att det inte blir någon lunch då... *sobu~*

Amaya: Hejdå alla som läser! ^-^

Kyara: Hejdåååå! :DD

Mirayu: Hejdå. (:

Lawryen: *snyft*

Amaya: Säg hejdå nu, Lawryen! *morr*

Lawryen: J-jag bjuder er adjö.. *snyft* 8c ; n ;


~


(Omg, nu vill jag skriva en novell om dem! 8DD Ska göra det nu! owo)


 

Amaya, Kyara, Mirayu och Lawryen. c':

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amaya-chan - 15 december 2013 11:58

Hej! Nu var det ett tag sedan jag skrev på bloggen, så jag tänkte göra en "50 frågor om mig"!   1. Vad är ditt mellan-namn? Gun och Karin s:   2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Haha, Amaya c;3. Är du i ett förhållande nu? Nej s:4. Om j...

Av Amaya-chan - 23 augusti 2013 22:31

Elvira ska följa med på NerdCon ändå! :DDDD <3

Av Amaya-chan - 23 augusti 2013 21:05

Okej. Jag känner mig som den lyckligaste människan på jorden. I måndags började jag på en ny skola. Grubbeskolan. I början var jag lite nervös över att bli dömd av alla och att alla skulle hata mig på grund av min stil. Men de visade sig vara... ...

Av Amaya-chan - 15 augusti 2013 10:00

Okej... Jag tänker nu citera "yohio_i_mitt_liv" från instagram...  "Vi öppnade dörren till min stuga. vi tog  avv os båda skorna, YOHIO kolla förföriskt in i mina ögon, jag rådnade, han smekte handen lekfullt över mitt lår i soffan och förd...

Av Amaya-chan - 10 augusti 2013 13:51

Hoho... Mina fiskar blir inte glada när min katt stoppar ner sin tass i deras akvarium har jag märkt... Inte för att jag har några fiskar, men... ändå.... tror jag... o.o   Nu måste jag hjälpa Julia med Video blublu sak... Hejdå! ...

Presentation


A twisted girl from a twisted world.
13 år och skum.
På denna blogg får ni läsa massa flum och ibland lite om vad som händer i mitt liv. c':< Hoppas ni njuter av mitt flummande! c:

Omröstning

Hur gammal är du som läser? c:
 10 eller yngre! :D
 11! ^^
 12! c:
 13! ; u ;
 14! ^3^
 15! c':
 16! cX
 17! ;*
 18! TTwTT
 19! ;D
 20 eller äldre! ^v^

SEREMEDY

Länkar

Fråga mig någonting! :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Nämen! En gästbok! :o

Bloody Knife

Ovido - Quiz & Flashcards