Welcome to WONDERLAND!

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Amaya-chan - 13 maj 2013 20:41

Nämen! Gissa vad som har hänt nu!

En ytterst spännande sak har hänt.

Jaaadååå!

Vill du veta vad? c8

Du: Jaa!
Är du säker?

Du: Jaaa!

Helt 100% säker? owo

Du: JA FÖR FAN! VISA MIG!!

Okej, taake it easy! o.o

Jag och HeLpMeScReAm har startat en novellblogg! :DDDD

Alla som har läst hennes noveller vet att hon är asgrymm! Så ni borde checka in den!

Klicka HÄR för att komma in på bloggen!

Vi skapar magi.

 

Amayaa

Av Amaya-chan - 13 maj 2013 14:39

Hejejejejej! <-lagg.

Nämen, tjenare.

Idag hade vi besök av TobaksFriDuo........... ;_;

Det var ganska tråkigt eftersom jag redan vet det mesta om tobak/rökning/snus. ;_;

OCH INNAN NI FRÅGAR: NEJ JAG HAR INTE RÖKT, SNUSAT ELLER TAGIT DROGER! Jag är bara så här konstig av naturliga skäl c':

Nämen min mamma och pappa har rökt ända sedan jag var typ 2, jag har varit utsatt för passiv rökning ända sedan dess ._. Jag har sökt reda på mycket om rökning och snusning under mina år. 

Haha, så bli inte förvånad om jag dör som 50 åring c':

Menmen. De på TFD gav oss kontrakt som vi skulle skriva under med någon över 18 år. o.o

Det var typ "Jag ska inte röka under högstadiet" blablabla. Som om jag hade tänkt göra det. ._.

Jag tror det räcker med rök för mig.


JAJA, NOG OM MIN TRÅKIGA DAG!

Vad har ni gjort idag dååå? (Som om jag skulle få något svar ;_; ) :DDD


O gosh, jag kan inte vänta till sista delen av "innocence" på HeLpMeScReAms novellblogg kommer ut!!!


Om ni vill checka in hennes vackra novellblogg så klickar ni på länken här nedanför!

http://yohionoveller.blogg.se/

 

Lätt bästa novellerna någonsin. Hon skriver skitbra noveller så om ni har tid över eller har tråkigt så klicka in er till hennes blogg och läs några av hennes noveller! Jag lovar er, ni kommer inte ångra det!


Men om ni vill ha lite sämre noveller ska ni klicka på länken nedanför.

http://amayasnoveller.blogg.se/

De är så mycket sämre och det finns bara en än så länge. Men den kommer bli jättelång c':

(URSÄKTA MIG, MEN JAG KAN FAKTISKT INTE SKRIVA KORTA NOVELLER!)

Mennnnn... Klicka bara på länkarna. Bara gör det. NU!!!!

Snälla? owo



REKLAM JAO >:DDD

Men det är min blogg så jag får göra vad jag vill! c':<

Nästan iaf... owo


Jamen.... Nu... Vet jag inge mer att skriva.

PLADDERPLADDER HEJDÅ.


 

AMAYA

Presentation


A twisted girl from a twisted world.
13 år och skum.
På denna blogg får ni läsa massa flum och ibland lite om vad som händer i mitt liv. c':< Hoppas ni njuter av mitt flummande! c:

Omröstning

Hur gammal är du som läser? c:
 10 eller yngre! :D
 11! ^^
 12! c:
 13! ; u ;
 14! ^3^
 15! c':
 16! cX
 17! ;*
 18! TTwTT
 19! ;D
 20 eller äldre! ^v^

SEREMEDY

Länkar

Fråga mig någonting! :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Nämen! En gästbok! :o

Bloody Knife

Ovido - Quiz & Flashcards