Welcome to WONDERLAND!

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Amaya-chan - 3 maj 2013 17:39

Heej alla som läser/inte läser! :'D

Det här är det första inlägget där jag kommer skruva om vad jag har gjort under dagen! (Tråkigt va?! :'D )

Jea. 

Nämen, idag åkte jag till Hagaskolan och hade språk. Det var bara folk från min klass på tyskan så det var skitkul cX

Sedan när vi skulle tbx till våran skola igen så kom inte bussjäveln (URSÄKTA SPRÅKET) så vi fick ringa min mamma och be henne hämta oss.

Det var ju trevligt. Sitta och trängas sju personer i en bil för fem. :'l

Sedan när vi kom tbx så var det preciiiiiiis på tid. Tror vi kom typ 30 sekunder försent eller något. cx

Då hade vi nationellt prov. :'c

Kill me. Det var jättetråkigt och det gick inge bra alls. :'c

Sedan hände det något roligt! c':

På fredagar slutar vi efter lunch, så efter lunch så gick jag hem till en kompis. Jag ska sova över hos honom hela helgen. :'D

Ja.

Jag sa honom.

U mad bro?

c':

När vi kom hem till honom så gjorde vi en koja. 

Det var skitkuul! :'D

Det var roligt att få vara lite barnslig igen c':

Jaja, jag vet att ni inte bryr er om vad jag gör, men det skiter jag fullständigt i.

Varför?

Det är min blogg sweetheart.

Nu sitter jag, min kompis och min kompis kompis i sängen och spelar Minecraft c':

Roligt tidsfördriv c':


Imorrn ska vi till paradisbadet! ^o^

Kommer inte kunna blogga då tror jag, men vi får se. c:


 

Psshhh ^^^^^^^^^^^^ Loool YOHIO... xD


 

Amayaaaa

Presentation


A twisted girl from a twisted world.
13 år och skum.
På denna blogg får ni läsa massa flum och ibland lite om vad som händer i mitt liv. c':< Hoppas ni njuter av mitt flummande! c:

Omröstning

Hur gammal är du som läser? c:
 10 eller yngre! :D
 11! ^^
 12! c:
 13! ; u ;
 14! ^3^
 15! c':
 16! cX
 17! ;*
 18! TTwTT
 19! ;D
 20 eller äldre! ^v^

SEREMEDY

Länkar

Fråga mig någonting! :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Nämen! En gästbok! :o

Bloody Knife

Ovido - Quiz & Flashcards