Welcome to WONDERLAND!

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Amaya-chan - 16 mars 2013 23:29

Hejjö alla som läser! Jätteledsen för så dålig uppdatering, men jag har haft så  mkt att göra D: Vi har gjort nationella proven i matte. Usch.


Jag tänkte berätta vad jag gjorde på sportlovet förutom Sundsvall. På torsdagen åkte jag och red på SURF

Jag: *sitter vid datorn och bryr mig inte om nåt*

Mamma: Blablababla.... Biljetter...blalbalab.

*senare*

Mamma: Amaya. AmAya. AMAYA.

Jag: jaaaA?

Mamma: Vi ska åka till Sthlm imorrn och gå på mello (Genrep)

Jag: Jaha.

Mamma: Japp.

Jag: Vänta... Betyder det att jag får se YOHIO igen? :O

Mamma: Ja.

Jag: IIIIP AMAHABHSABKSABJKNSJKBFLABFVHJBAKJHBSAJHBFHSAV.


Aja. Då såg vi mello och dagen efter köpte  vi pocky. Pocky äger 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Omnomnomnomnom.


Aja. Jag håller på med en hemlig liten sak till er >:D 

Det är en av anledningarna att jag inte har hunnit skriva på bloggen. ;)

Men ni får vänta. >;)

Det kommer nog ta ett tag, Jag försöker skriva så ofta jag kan :)

Heddå ^^

Amaya-chan

Presentation


A twisted girl from a twisted world.
13 år och skum.
På denna blogg får ni läsa massa flum och ibland lite om vad som händer i mitt liv. c':< Hoppas ni njuter av mitt flummande! c:

Omröstning

Hur gammal är du som läser? c:
 10 eller yngre! :D
 11! ^^
 12! c:
 13! ; u ;
 14! ^3^
 15! c':
 16! cX
 17! ;*
 18! TTwTT
 19! ;D
 20 eller äldre! ^v^

SEREMEDY

Länkar

Fråga mig någonting! :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Nämen! En gästbok! :o

Bloody Knife

Ovido - Quiz & Flashcards