Welcome to WONDERLAND!

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Amaya-chan - 27 april 2013 22:46

HEJ!

Sorry om bloggen ser lite konstig ut, men jag håller på att göra om den lite c:

 

Förresten. Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om, så jag tänkte fråga er vad ni tycker jag ska blogga om!

Vad tycker ni jag ska blogga om?

Så! Nu var det frågat! :D


Nu när jag ändå skriver.

Jag skulle vilja be säga en sak till en person om jag får...?

Ja. Det får jag. Det är min blogg o.o

Aja

HeLpMeScReAm, om du ser det här, så snälla. Sluta läs detta och skriv på din novell istället! ;_;

Snälla. Jag älskar dina noveller så mycket

Och jag har jättetråkigt.

 

Så snääääääääääääääääääääääääääääääääääällaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Skriv på din novell!

Pweeeeeasse

 

*Slut på meddelande*

:c


Meh.

Hejdå.






 

Amaya-chan


Av Amaya-chan - 27 april 2013 22:12

Hejjöjö!

Jag ville bara skriva att jag har skaffat en novellblogg på blogg.se! Där håller jag på med en novell som heter "Quiet girl"! Om ni gillade Our Story, så tycker jag att ni ska checka in Quiet girl. Det är inte om YOHIO, men om SEIKE c:

Men ni behöver inte kolla på den om ni vill, Lol. 

Här är länken till min novellblogg iallafall:

http://amayasnoveller.blogg.se/


Hope u like it :D


Amaya-chan ^o^

Av Amaya-chan - 27 april 2013 17:10

Ja.

Jag.

Sa.

Kaka.


...


;w;


Nädå, jag sa tacka. ;w;


Nejmen nu. Seriöst.


Okej.


Hej alla invånare i kungariket DOKAPON. ;w;

Lol.

Det går inte att vara seriös! cX


SKÄRP DIG NU AMAYA. *slapping my face*


Ja. Nuså.

Hej! Vad tyckte ni om "Novellen".

Var den bra?

Det tycker jag iallafall :3

Jag älskar slutet, det är min favoritdel! :D

Jaja. U don't care.

Vill ni veta en hemlis? ;w;

Vill ni?

Vill ni?

Okej!

Egentligen, så skulle Emma dö och det skulle bli ett triangeldrama mellan SEIKE, YOHIO och Amanda ;w; 

Jag skrev faktiskt den delen, men jag suddade bort den, för att novellen kom bort från sin handling. Och jag ville inte döda Emma. ;_;

Jag fick sudda typ tre sidor och typ 2500 ord ;_;

Men det tog igen sig c:

56 sidor, 1 047 stycken, 1 837 rader, 18 268 ord, 80 641 tecken utan blanksteg och 97 952 tecken med blanksteg.

:D:D:D:D:D:D:D

Trefligt va? c:

Hejdåååååååååååååååååååååååå!

AmAyAAAA

Presentation


A twisted girl from a twisted world.
13 år och skum.
På denna blogg får ni läsa massa flum och ibland lite om vad som händer i mitt liv. c':< Hoppas ni njuter av mitt flummande! c:

Omröstning

Hur gammal är du som läser? c:
 10 eller yngre! :D
 11! ^^
 12! c:
 13! ; u ;
 14! ^3^
 15! c':
 16! cX
 17! ;*
 18! TTwTT
 19! ;D
 20 eller äldre! ^v^

SEREMEDY

Länkar

Fråga mig någonting! :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Nämen! En gästbok! :o

Bloody Knife

Ovido - Quiz & Flashcards